Cròniques Benimacletenses: <<L’Última a Benimaclet>>
Benvolguda Engràcia:
No sé tú, però jo em trobe una pica paxuxa. Et conte; ja fa dies que em desperte amb l’artrosi aseguda al meu llit, esperan-me amb cara de pocs amics i, a la mínima, es llança a mossegar-me el genoll “como si no hubiera un mañana”.









