El dia ha arribat: l’Orfeó Valencià ja té nova casa

Dissabte 21 de març de 2026. Han passat dos anys des que l’Orfeó hagué de deixar el seu antic i benvolgut local de la plaça Bisbe Amigó de València pel qual havien passat moltíssims orfeonistes al llarg de 25 anys. Durant eixe temps, ha continuat la seua activitat musical al col·legi Sagrada Familia PJO, al barri de Benimaclet. Mentre, la àrdua cerca d’un nou local es duia a terme. I va tindre èxit finalment!

Que la música ens unisca i no s’apague mai

Des de «Sempre cantant» volem mantindre la nostra veu com un més dels numerosos gestos amb els que la gent d’arreu del món està lluitant front el terrible Covid-19. L’Orfeó Valencià ha detés totes les seues activitats fins que aquesta situació s’acabe, però volem que aquesta xicoteta finestra es quede oberta per a tots els que vulgau acostar-vos a ella.