ECO
Cròniques Benimacletenses: «Ordre alfabètic»
Benvolguda Engràcia: D’un temps a esta part me venen al cap imatges i records de quan era menuda. Tindria uns set anys. Tenia una obsessió: col.locar-ho tot ordenadament per ordre alfabètic. Era una mania que alterava molt a ma mare ja que, si jo guardava alguna cosa mai, no es trobava on ma mare la guardava normalment.
