Cròniques benimacletenses: «Entre dos aigües»

Molt emocionada per l’ECO d’ahir. Resulta que el meu Pepito tenia coses que fer i me dugué abans d’hora al col.legi on assagen tots els de l’Orfeó. Esperant en la porta aparegué la Tere Núñez i Moi, el seu home. Quina alegria, em vaig enterar abans que ningú de qui actuava.

Por admin, hace